Co znajdziesz na tej stronie?
Opis pracy
Wprowadzenie do tematyki pracy
Funkcjonowanie pośrednika w obrocie nieruchomościami przyczynia się do bezpieczeństwa obrotu w transakcjach, jak również wpływa na zapewnienie jakości tego rodzaju usług. Pośrednik nieruchomości to osoba, która w sposób profesjonalny podejmuje działania informacyjne, przedstawiając oferty, poszukując aktywnie klientów. Elementem tej funkcji są działania marketingowe, które obejmują promowanie ogłoszeń o nieruchomościach za pomocą dostępnych środków przekazu. W tym kontekście celem przedmiotowej pracy jest przedstawienie problematyki funkcjonowania reklamy w zakresie działalności pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
Opis zawartości pracy
W rozdziale pierwszym pracy przedstawiono zasadnie aspekty marketingu oraz reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem pojęcia reklamy i marketingu, omówiono również funkcje reklamy oraz działanie rynku reklamy internetowej. W rozdziale drugim pracy przedstawiono zasadnicze aspekty reklamy jako narzędzia promocji pośrednika w obrocie nieruchomościami. W rozdziale tym przedstawiono formalno-prawne podstawy prowadzenia działalności pośrednika w obrocie nieruchomościami jak również przedstawiono charakterystykę rynku nieruchomości oraz przedstawiono zasady tworzenia reklamy, jako narzędzia promowania sprzedaży nieruchomości. W rozdziale trzecim pracy przedstawiono metodologię pracy naukowej, hipotezy i problemy badawcze, jak również zaprezentowano wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na grupie 100 osób.
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami stanowi ważny element rzeczywistości gospodarczej. Działania marketingowe pośredników obejmują wykorzystanie całego szeregu narzędzi, których celem jest zainteresowanie ofertą konkretnego biura. Wykorzystywane
są w tej mierze ogłoszenia w czasopismach, gazetach, na billboardach, w internecie i innych mediach. Skuteczność tego rodzaju transakcji mierzona jest bez wątpienia ilością nowych klientów oraz liczbą zrealizowanych transakcji.
Spis treści pracy
Wstęp
Rozdział I. Marketing i reklama w Internecie
1.1. Pojęcie marketingu i reklamy
1.2. Funkcje reklamy
1.3. Rynek reklamy internetowej
Rozdział II. Reklama, jako narzędzie pośrednika nieruchomości
2.1. Podstawy prawne funkcjonowania pośrednika nieruchomości
2.2. Rozwój rynku nieruchomości
2.3. Reklama, jako narzędzie marketingowe w sprzedaży nieruchomości
2.4. Narzędzia promowania reklamy w internecie
Rozdział III. Badanie własne
3.1. Cel i przedmiot badania
3.2. Hipotezy i problemy badawcze
3.3. Metoda i technika badania
3.4. Charakterystyka badanego podmiotu
3.5. Wyniki badania
3.5. Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks