Rola reklamy w obrocie nieruchomościami

Podstawowe informacje o pracy

Ilość stron: 64
Rodzaj pracy: Licencjacka
Identyfikator pracy: 913

Cena za dostęp do pracy: 25 zł (zamów)
Cena zakupu pracy: 180 zł (zamów)

Opis pracy

Wprowadzenie do tematyki pracy

Funkcjonowanie pośrednika w obrocie nieruchomościami przyczynia się do bezpieczeństwa obrotu w transakcjach, jak również wpływa na zapewnienie jakości tego rodzaju usług. Pośrednik nieruchomości to osoba, która w sposób profesjonalny podejmuje działania informacyjne, przedstawiając oferty, poszukując aktywnie klientów. Elementem tej funkcji są działania marketingowe, które obejmują promowanie ogłoszeń o nieruchomościach za pomocą dostępnych środków przekazu. W tym kontekście celem przedmiotowej pracy jest przedstawienie problematyki funkcjonowania reklamy w zakresie działalności pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Opis zawartości pracy

W rozdziale pierwszym pracy przedstawiono zasadnie aspekty marketingu oraz reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem pojęcia reklamy i marketingu, omówiono również funkcje reklamy oraz działanie rynku reklamy internetowej. W rozdziale drugim pracy przedstawiono zasadnicze aspekty reklamy jako narzędzia promocji pośrednika w obrocie nieruchomościami. W rozdziale tym przedstawiono formalno-prawne podstawy prowadzenia działalności pośrednika w obrocie nieruchomościami jak również przedstawiono charakterystykę rynku nieruchomości oraz przedstawiono zasady tworzenia reklamy, jako narzędzia promowania sprzedaży nieruchomości. W rozdziale trzecim pracy przedstawiono metodologię pracy naukowej, hipotezy i problemy badawcze, jak również zaprezentowano wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na grupie 100 osób.

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami stanowi ważny element rzeczywistości gospodarczej. Działania marketingowe pośredników obejmują wykorzystanie całego szeregu narzędzi, których celem jest zainteresowanie ofertą konkretnego biura. Wykorzystywane

są w tej mierze ogłoszenia w czasopismach, gazetach, na billboardach, w internecie i innych mediach. Skuteczność tego rodzaju transakcji mierzona jest bez wątpienia ilością nowych klientów oraz liczbą zrealizowanych transakcji.

Spis treści pracy

Wstęp

Rozdział I. Marketing i reklama w Internecie

1.1. Pojęcie marketingu i reklamy

1.2. Funkcje reklamy

1.3. Rynek reklamy internetowej

Rozdział II. Reklama, jako narzędzie pośrednika nieruchomości

2.1. Podstawy prawne funkcjonowania pośrednika nieruchomości

2.2. Rozwój rynku nieruchomości

2.3. Reklama, jako narzędzie marketingowe w sprzedaży nieruchomości

2.4. Narzędzia promowania reklamy w internecie

Rozdział III. Badanie własne

3.1. Cel i przedmiot badania

3.2. Hipotezy i problemy badawcze

3.3. Metoda i technika badania

3.4. Charakterystyka badanego podmiotu

3.5. Wyniki badania

3.5. Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis wykresów

Aneks

Dostęp do pracy

Dostęp do pracy to możliwość wglądu w kompletną treść pracy za pośrednictwem naszej strony internetowej przez okres 2 tygodni, bez możliwości zapisu, wydruku lub skopiowania treści pracy.

Koszt dostępu do pracy to 25 zł.

Zakup pracy

Kupując tę pracę otrzymasz ją w całości w formacie DOC i będziesz mógł korzystać z niej w domu bez ograniczeń czasowych.

Koszt zakupu pracy to 180 zł.