Opis pracy
Sposób postrzegania przedsiębiorstwa przez otoczenie, rozumiane zarówno jako klientów, ale również przez firmy współpracujące, czy nawet samych pracowników firmy, jest aspektem szczególnie ważnym w działalności każdego przedsiębiorstwa. Właśnie sposób postrzegania przedsiębiorstwa decyduje o wielkości jego sprzedaży, zainteresowaniu jego produktami, wynikach finansowych i pośrednio o możliwościach rozwoju i ekspansji rynkowej. Wizerunek przedsiębiorstwa, bo o nim mowa, jest więc często obszarem kluczowym. Niniejsza praca skupia się na aspektach związanych z wizerunkiem przedsiębiorstw opierając się na konkretnym przykładzie. Praca składa się z trzech rozdziałów.
Pierwszy rozdział pracy przedstawia zagadnienia związane z wizerunkiem przedsiębiorstwa i zasadami jego tworzenia. Przybliżono istotę i cele marketingu oraz zakres działań marketingowych. Przybliżono pojęcie wizerunku i jego rodzaje. Opisane zostały zależności między wizerunkiem i całościową identyfikacją podmiotu, opisano również kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa.
Drugi rozdział pracy dostarcza informacji o analizowanym przedsiębiorstwie i jego działalności realizowanej zarówno w Polsce, jak i na świecie. Przedstawiono zakres działalności firmy, jej historię, a także historię najbardziej popularnej marki produktów przedsiębiorstwa.
Trzeci rozdział pracy skupia się na aspektach związanych z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstwa w opinii jego klientów na podstawie badań własnych. Przedstawiono cel i przedmiot badań, problem badawczy, hipotezy, zmienne i wskaźniki, a także metody, techniki i narzędzia badawcze. Opisane zostały również wyniki badań własnych.
Podobne prace
Sprawozdanie finansowe jako podstawa analizy działalności przedsiębiorstwa (na przykładzie)
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 100
Podwyższenie kapitału zakładowego w spółce akcyjnej
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 104
Administracyjne rejestry działalności gospodarczej
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 58