Opis pracy
Zagadnienia związane z reklamą społeczną zmieniają się z biegiem czasu, podobnie jak zmienia się całokształt reklamy na świecie i w Polsce. Niniejsza praca nawiązuje do problematyki reklamy społecznej, a jej celem jest przedstawienie wybranych zagadnień związanych z tą tematyką. Praca składa się z trzech rozdziałów.
Pierwszy rozdział pracy nawiązuje do reklamy społecznej, jako narzędzia społecznej kampanii komunikacyjnej. Przedstawiono zagadnienia związane z reklamą będącą instrumentem promocji w dorobku nauk ekonomicznych. Nawiązano do zagadnień społecznej kampanii komunikacyjnej oraz do zagadnień związanych z reklamą społeczną. Przybliżono zagadnienia związane z badaniami marketingowymi reklamy społecznej.
Drugi rozdział pracy nawiązuje do mediów wykorzystywanych w reklamie społecznej. Przedstawiono rolę mediów w reklamie, opisano możliwość wykorzystania mediów w reklamie społecznej oraz kryteria, które decydują o wyborze określonego nośnika reklamy. Nawiązano do skuteczności reklamy społecznej. Przedstawiono przykłady wykorzystania poszczególnych rodzajów mediów w celach społecznych.
Trzeci rozdział pracy skupia się na tematyce reklam społecznych w Polsce. Nawiązano do najpopularniejszych tematów reklam społecznych w Polsce, czyli bezpieczeństwa, zdrowia i przemocy w rodzinie. Przybliżono apele reklamy społecznej oraz techniki poszukiwania funduszy na cele społeczne.
Podobne prace
Agroturystyka
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 105