Home staging w opinii młodych ludzi

Podstawowe informacje o pracy

Ilość stron: 58
Rodzaj pracy: Licencjacka
Identyfikator pracy: 725

Cena za dostęp do pracy: 25 zł (zamów)
Cena zakupu pracy: 199 zł (zamów)

Opis pracy

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku nieruchomości w naszym kraju, rosnącymi potrzebami właścicieli nieruchomości i wymaganiami kupujących je – do Polski wkroczyło pojęcie home staging. Pojęcie to zostało zdefiniowane, jako nowe narzędzie marketingowe, które polega na profesjonalnym przygotowaniu nieruchomości do wynajmu, bądź sprzedaży. Oznacza „inscenizację domową”. Głównym celem stosowania home stagingu jest podwyższenie wartości nieruchomości i jej szybka sprzedaż, bądź wynajem. Skupia się na odpowiedniej aranżancji wnętrza, dobrej prezentacji i stylizacji nieruchomości. Nie obejmuje poprawy stanu technicznego budynku. Ogranicza się do korekty lub zaaranżowania nowego doświetlenia, depersonalizacji wnętrza, umiejętnego przemeblowania czy odpowiedniej promocji nieruchomości. Wszystko to ma na celu zwiększenie konkurencyjności nieruchomości i przyciągnięcie uwagi jak największej liczby potencjalnych nabywców.

Home staging w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno i obecnie jest na etapie bardzo dynamicznego rozwoju, gdyż zapotrzebowanie na profesjonalnych home stagerów jest dosyć spore. W naszym kraju usługa ta sprowadza się na razie do niezbyt kosztownych zmian kosmetycznych, które pomagają wynająć/sprzedać nieruchomość bez większych upustów, ale nie gwarantują dużych zysków. Home staging staje się jednak w naszym kraju coraz bardziej popularny.

Celem badawczym pracy jest zbadanie opinii młodych ludzi na temat stosowania usługi home stagingu. Czy pojęcie to jest znane wśród młodych osób, co według nich obejmuje i czy ma ono w ogóle sens.

Praca składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym opisano podstawowe zagadnienia z dziedziny marketingu na rynku nieruchomości, przybliżono pojęcia i cechy nieruchomości i mieszkania oraz przedstawiono problem marketingu nieruchomości.

W rozdziale drugim opisano pojęcie home stagingu, jego cechy oraz pochodzenie. Przedstawiono również wady i zalety tego nowego narzędzia marketingowego, a na końcu zaprezentowano opis home stagingu w Polsce.

Ostatni rozdział to przedstawienie rezultatów samodzielnie przeprowadzonego badania. Umieszczono tam opis podstaw metodycznych badania oraz wyniki badań. Do przeprowadzenia badań wykorzystano ankietę internetową. Zgromadzone dane poddano weryfikacji merytorycznej i wnioskowaniu.

Dostęp do pracy

Dostęp do pracy to możliwość wglądu w kompletną treść pracy za pośrednictwem naszej strony internetowej przez okres 2 tygodni, bez możliwości zapisu, wydruku lub skopiowania treści pracy.

Koszt dostępu do pracy to 25 zł.

Zakup pracy

Kupując tę pracę otrzymasz ją w całości w formacie DOC i będziesz mógł korzystać z niej w domu bez ograniczeń czasowych.

Koszt zakupu pracy to 199 zł.

Podobne prace