Public relations w Internecie
Podstawowe informacje o pracy
Ilość stron: 13
Rodzaj pracy: Zaliczeniowa
Identyfikator pracy: 206
Cena za dostęp do pracy: 25 zł (zamów)
Opis pracy
Praca opisuje rolę public relations. Public relations obejmują przede wszystkim kontakty z prasą, ale także z producentami towarów i odbiorcami internetowego serwisu informacyjnego lub sklepu internetowego. Ich ważną częścią jest zbieranie i analizowanie informacji o danym przedsięwzięciu internetowym, które ukazują się w gazetach, radiu, telewizji i w Internecie, a także w miarę możliwości w dokumentach takich jak raporty finansowe lub rynkowe oraz w książkach o Internecie.
Dobre public relations mogą zastąpić reklamę; ukazanie się artykułu o danej stronie internetowej jest często cenniejsze niż całostronnicowa jej reklama w tym samym piśmie. Jednak zabiegi public relations nie przyniosą żadnego efektu, jeśli sama strona nie będzie interesująca, a informacje prasowe o niej nie będą ciekawie przygotowane i nie dotrą do właściwego adresata.
Większość przedsięwzięć internetowych nie docenia public relations, podobnie jak szerzej marketingu. Zwykle nie znajduje na nie czasu albo nie potrafi prowadzić takich działań. Interesujące projekty, dobrze przygotowane merytorycznie, mogą przez to przejść niezauważone lub nie cieszyć się taką popularnością na jaką zasługują.
Podobne prace
Budowa strategii public relations w przedsiębiorstwie
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 59
Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 59
Marketing, public relations i reklama w przedsiębiorstwie
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 95