Opis pracy
Sprawna komunikacja każdego przedsiębiorstwa działającego na rynku, zarówno wewnętrzna, między poszczególnymi pracownikami firmy, jak i zewnętrzna, między przedsiębiorstwem, a klientami, dostawcami i innymi podmiotami rynkowymi, stanowi obecnie jeden z podstawowych i najważniejszych aspektów działalności przedsiębiorstwa. To właśnie sprawna komunikacja decyduje często o przewadze rynkowej danego przedsiębiorstwa. Niniejsza praca skupia się na aspektach wykorzystania komunikatora internetowego w działalności przedsiębiorstw. Celem pracy jest przedstawienie zagadnień teoretycznych związanych z zastosowaniem komunikatora internetowego w działalności przedsiębiorstwa, jak również przedstawienie szczegółowych aspektów z tym związanych w przypadkach konkretnych rodzajów przedsiębiorstw. Praca składa się z trzech rozdziałów.
Pierwszy rozdział pracy nawiązuje do zagadnień związanych z komunikatorami internetowymi. Przedstawiono ogólne pojęcie komunikatora internetowego i pokrótce opisano wybrane komunikatory internetowe, takie jak AOL Instant Messenger, ICQ, Gadu-Gadu, MSN Messenger, Skype, Tlen, Konnekt oraz AQQ.
Drugi rozdział pracy nawiązuje do zagadnień związanych z przedsiębiorstwami handlowymi. Przedstawiono definicję przedsiębiorstw handlowych, ich rodzaje i potrzeby przedsiębiorstw handlowych.
Ostatni rozdział pracy skupia się na zagadnieniu związanym z przeznaczeniem komunikatorów internetowych. Odniesiono się tu do przedsiębiorstw dostawczych, fabryk i sklepach.
Podobne prace
Bariery rozwoju małych przedsiębiorstw w Polsce
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 56
Analiza wpływu zarządzania podatkami na sytuację finansową przedsiębiorstw
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 60
Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa X
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 112