Funkcje reklamy społecznej we współczesnych mediach
Podstawowe informacje o pracy
Ilość stron: 8
Rodzaj pracy: Zaliczeniowa
Identyfikator pracy: 143
Cena za dostęp do pracy: 25 zł (zamów)
Opis pracy
Fragment tekstu:
Transformacja ustrojowa w Polsce przyniosła zmiany w wielu dziedzinach życia. Jedną z nich było pojawienie się reklamy w skali, w jakiej do tej pory to zjawisko u nas nie występowało. Reklamy już na dobre zadomowiły się w naszej rzeczywistości. Atakują nas w telewizji, w radio, w tygodnikach i w prasie codziennej zajmując z numeru na numer coraz więcej stron, na ulicach i ścianach domów. Reklama zgodnie z dość powszechnie dziś przyjmowaną definicją zaproponowaną przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA – American Marketing Asociation) to każda płatna forma nieosobistej prezentacji i popierania idei posiadania danych dóbr przez ściśle określone, zainteresowane osoby . Obok tradycyjnej reklamy komercyjnej, której celem jest promocja produktów i usług, pojawiły się dwie inne formy – reklama polityczna i reklama społeczna. Reklama polityczna jest elementem marketingu politycznego promującego określone programy społeczne, polityczne i gospodarcze proponowane przez aktorów politycznych . W swojej pracy zajmę się reklamą społeczną.......
Podobne prace
Prawne aspekty reklamy
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 66
Reklama jako narzędzie kształtowania zachowań nabywców na przykładzie rynku koncernów samochodowych
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 52
Skuteczność reklamy internetowej
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 52