e-Dyplom
Strona główna
Baza prac
Współpraca
Dodaj pracę
Poradnik
Najczęstsze pytania
Kontakt
Ekran Twojego urządzenia może być zbyt mały by wyświetlić treść poprawnie. Spróbuj obrócić urządzenie.
Tematy prac licencjackich i magisterskich - Zarządzanie i Marketing
Identyfikator
Tytuł
Rodzaj
Stron
875
Kult zwycięstwa w sporcie – wizerunek medialny Agnieszki Radwańskiej i Igi Świątek
Magisterska
122
860
Kontrola Jakości na przykładzie przedsiębiorstwa z branży automotive
Magisterska
66
851
System oceniania pracowników w jednostkach administracji samorządowej na przykładzie wybranej gminy
Licencjacka
61
845
Outsourcing jako narzędzie optymalizacji procesów zarządzania przedsiębiorstwem
Licencjacka
64
842
Strategie marketingowe sklepów spożywczych w segmencie młodych klientów
Licencjacka
65
812
Zasady efektywnej komunikacji
Licencjacka
26
803
Zarządzanie zespołem przez HR w wybranym przedsiębiorstwie
Magisterska
73
801
Zawody przyszłości w świetle rozwoju gospodarki 4.0 i 5.0
Licencjacka
36
790
Analiza efektywności systemu oceniania pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Podyplomowa
120
789
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie PKN Orlen
Dyplomowa
54
787
Mobbing jako patologia w środowisku pracy
Magisterska
87
780
Gospodarka magazynowa na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Dyplomowa
75
774
Wpływ reklamy na zakup leków bez recepty i suplementów diety
Licencjacka
46
757
Zjawisko mobbingu w pracy jako patologia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na wybranym przykładzie
Magisterska
78
753
Reklama jako narzędzie kształtowania zachowań nabywców na przykładzie rynku koncernów samochodowych
Licencjacka
52
747
Wpływ osobowości menadżera na efektywne zarządzanie pracownikami na podstawie wybranych przedsiębiorstw
Magisterska
70
738
Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem na przykładzie marki KitKat
Magisterska
137
729
Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży a wartość nieruchomości
Magisterska
87
725
Home staging w opinii młodych ludzi
Licencjacka
58
687
Wpływ e-commerce na proces decyzji zakupowej klienta
Magisterska
86
641
Wykorzystanie marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej (na przykładzie)
Licencjacka
53
640
Znaczenie szkoleń pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Magisterska
100
639
Rekrutacja, selekcja i adaptacja pracowników w przedsiębiorstwie
Magisterska
87
621
Sposób rozwiązywania konfliktów międzyludzkich za pomocą mediacji
Dyplomowa
34
616
Ocena skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi w samorządzie terytorialnym na przykładzie starostwa powiatowego X
Magisterska
108
614
Wpływ reklamy na skuteczność i efektywność transakcji handlowych (na przykładzie)
Magisterska
106
609
System wynagrodzeń jako instrument zarządzania w przedsiębiorstwie
Magisterska
71
541
Merchandising jako działania ukierunkowane na zdobycie serc i umysłów klientów
Artykuł naukowy
17
538
Zarządzanie stowarzyszeniami arteterapeutycznymi na przykładzie miasta X
Magisterska
97
537
Promocja internetowa w branży turystycznej
Licencjacka
43
532
Wykorzystanie reklamy w biurze turystycznym
Licencjacka
59
529
Audyt wyrobu w przemyśle motoryzacyjnym
Magisterska
77
512
Działalność marketingowa na przykładzie wybranego banku
Magisterska
96
510
Alianse strategiczne
Magisterska
111
480
Język reklamy w radiu i telewizji
Zaliczeniowa
8
446
Marketing, public relations i reklama w przedsiębiorstwie
Magisterska
95
428
Role zespołowe jako osobiste zasoby pracowników
Magisterska
87
358
Marketing sportowy
Magisterska
76
357
Marketingowe działania firmy mające na celu pozyskiwanie lojalności klienta za pomocą programów lojalnościowych
Licencjacka
58
356
Wizerunek medialny polityka
Licencjacka
62
354
Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów
Magisterska
77
310
Rodzaje kompetencji kierowniczych
Zaliczeniowa
5
307
Kierunki usprawniania komunikacji firmy z rynkiem
Magisterska
104
305
Komunikacja z klientem w urzędzie pocztowym
Magisterska
71
304
Kierowanie ludźmi w organizacji
Licencjacka
56
280
Marketing usług ubezpieczeniowych
Magisterska
63
269
Wybrane zagadnienia z marketingu i zarządzania
Zaliczeniowa
8
258
Plan marketingowy produktu
Licencjacka
51
239
Poakcesyjne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw. Szanse rozwoju po akcesji
Zaliczeniowa
19
216
Optymalizowanie działań w ramach procesów planowania i kontroli
Dyplomowa
20
212
Małe przedsiębiorstwa w systemie gospodarki narodowej
Licencjacka
42
206
Public relations w Internecie
Zaliczeniowa
13
149
Rola i znaczenie public relations w działalności organizacji non-profit
Magisterska
101
143
Funkcje reklamy społecznej we współczesnych mediach
Zaliczeniowa
8
134
Polski rynek reklamy
Licencjacka
51
132
Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy X
Licencjacka
48
129
Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwie
Licencjacka
50
127
Marketing w internecie
Licencjacka
50
126
Wykorzystanie Lean Management w przedsiębiorstwie
Licencjacka
42
121
Wpływ działań marketingowych na sprzedaż ubezpieczeń
Licencjacka
64
119
Reklama jako forma usprawniania komunikacji firmy z rynkiem
Licencjacka
61
112
Aspekty wdrażania systemu CRM na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
Licencjacka
57
110
Kreowanie wizerunku miasta na przykładzie miasta X
Magisterska
92
109
Rekrutacja pracowników
Zaliczeniowa
4
108
Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa X
Magisterska
112
106
Zarządzanie konfliktem
Magisterska
116
105
Analiza strategiczna - metoda 5 sił Portera
Licencjacka
58
104
Bezpieczeństwo i etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Licencjacka
48
99
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie (na przykładzie)
Magisterska
92
98
Strategia marketingowa firmy (na przykładzie)
Licencjacka
51
92
Skuteczność reklamy internetowej
Licencjacka
52
87
Wykorzystanie reklamy w kampaniach społecznych
Licencjacka
52
85
Budowa strategii public relations w przedsiębiorstwie
Licencjacka
59
84
Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw
Licencjacka
59
81
Promocja miasta na przykładzie miasta X
Licencjacka
67
63
Etapy przygotowania kampanii promocyjnej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek
Zaliczeniowa
17
48
System motywacyjny pracowników (na przykładzie)
Magisterska
131
44
Zarządzanie nieruchomościami
Licencjacka
66
42
Szkolenie pracowników w świetle prawa
Magisterska
78
41
Rola kadry kierowniczej w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie firmy
Licencjacka
48
37
Restrukturyzacja przedsiębiorstw
Licencjacka
60
16
Rozwój zasobów ludzkich a rozwój przedsiębiorstwa
Magisterska
101
Wstecz
Wstecz