Ekran Twojego urządzenia może być zbyt mały by wyświetlić treść poprawnie. Spróbuj obrócić urządzenie.

Tematy prac licencjackich i magisterskich - Zarządzanie i Marketing

Identyfikator Tytuł Rodzaj Stron
875 Kult zwycięstwa w sporcie – wizerunek medialny Agnieszki Radwańskiej i Igi Świątek Magisterska 122
860 Kontrola Jakości na przykładzie przedsiębiorstwa z branży automotive Magisterska 66
851 System oceniania pracowników w jednostkach administracji samorządowej na przykładzie wybranej gminy Licencjacka 61
845 Outsourcing jako narzędzie optymalizacji procesów zarządzania przedsiębiorstwem Licencjacka 64
842 Strategie marketingowe sklepów spożywczych w segmencie młodych klientów Licencjacka 65
812 Zasady efektywnej komunikacji Licencjacka 26
803 Zarządzanie zespołem przez HR w wybranym przedsiębiorstwie Magisterska 73
801 Zawody przyszłości w świetle rozwoju gospodarki 4.0 i 5.0 Licencjacka 36
790 Analiza efektywności systemu oceniania pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Podyplomowa 120
789 Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie PKN Orlen Dyplomowa 54
787 Mobbing jako patologia w środowisku pracy Magisterska 87
780 Gospodarka magazynowa na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Dyplomowa 75
774 Wpływ reklamy na zakup leków bez recepty i suplementów diety Licencjacka 46
757 Zjawisko mobbingu w pracy jako patologia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na wybranym przykładzie Magisterska 78
753 Reklama jako narzędzie kształtowania zachowań nabywców na przykładzie rynku koncernów samochodowych Licencjacka 52
747 Wpływ osobowości menadżera na efektywne zarządzanie pracownikami na podstawie wybranych przedsiębiorstw Magisterska 70
738 Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem na przykładzie marki KitKat Magisterska 137
729 Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży a wartość nieruchomości Magisterska 87
725 Home staging w opinii młodych ludzi Licencjacka 58
687 Wpływ e-commerce na proces decyzji zakupowej klienta Magisterska 86
641 Wykorzystanie marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej (na przykładzie) Licencjacka 53
640 Znaczenie szkoleń pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi Magisterska 100
639 Rekrutacja, selekcja i adaptacja pracowników w przedsiębiorstwie Magisterska 87
621 Sposób rozwiązywania konfliktów międzyludzkich za pomocą mediacji Dyplomowa 34
616 Ocena skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi w samorządzie terytorialnym na przykładzie starostwa powiatowego X Magisterska 108
614 Wpływ reklamy na skuteczność i efektywność transakcji handlowych (na przykładzie) Magisterska 106
609 System wynagrodzeń jako instrument zarządzania w przedsiębiorstwie Magisterska 71
541 Merchandising jako działania ukierunkowane na zdobycie serc i umysłów klientów Artykuł naukowy 17
538 Zarządzanie stowarzyszeniami arteterapeutycznymi na przykładzie miasta X Magisterska 97
537 Promocja internetowa w branży turystycznej Licencjacka 43
532 Wykorzystanie reklamy w biurze turystycznym Licencjacka 59
529 Audyt wyrobu w przemyśle motoryzacyjnym Magisterska 77
512 Działalność marketingowa na przykładzie wybranego banku Magisterska 96
510 Alianse strategiczne Magisterska 111
480 Język reklamy w radiu i telewizji Zaliczeniowa 8
446 Marketing, public relations i reklama w przedsiębiorstwie Magisterska 95
428 Role zespołowe jako osobiste zasoby pracowników Magisterska 87
358 Marketing sportowy Magisterska 76
357 Marketingowe działania firmy mające na celu pozyskiwanie lojalności klienta za pomocą programów lojalnościowych Licencjacka 58
356 Wizerunek medialny polityka Licencjacka 62
354 Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów Magisterska 77
310 Rodzaje kompetencji kierowniczych Zaliczeniowa 5
307 Kierunki usprawniania komunikacji firmy z rynkiem Magisterska 104
305 Komunikacja z klientem w urzędzie pocztowym Magisterska 71
304 Kierowanie ludźmi w organizacji Licencjacka 56
280 Marketing usług ubezpieczeniowych Magisterska 63
269 Wybrane zagadnienia z marketingu i zarządzania Zaliczeniowa 8
258 Plan marketingowy produktu Licencjacka 51
239 Poakcesyjne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw. Szanse rozwoju po akcesji Zaliczeniowa 19
216 Optymalizowanie działań w ramach procesów planowania i kontroli Dyplomowa 20
212 Małe przedsiębiorstwa w systemie gospodarki narodowej Licencjacka 42
206 Public relations w Internecie Zaliczeniowa 13
149 Rola i znaczenie public relations w działalności organizacji non-profit Magisterska 101
143 Funkcje reklamy społecznej we współczesnych mediach Zaliczeniowa 8
134 Polski rynek reklamy Licencjacka 51
132 Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy X Licencjacka 48
129 Rekrutacja i selekcja pracowników w przedsiębiorstwie Licencjacka 50
127 Marketing w internecie Licencjacka 50
126 Wykorzystanie Lean Management w przedsiębiorstwie Licencjacka 42
121 Wpływ działań marketingowych na sprzedaż ubezpieczeń Licencjacka 64
119 Reklama jako forma usprawniania komunikacji firmy z rynkiem Licencjacka 61
112 Aspekty wdrażania systemu CRM na przykładzie wybranych przedsiębiorstw Licencjacka 57
110 Kreowanie wizerunku miasta na przykładzie miasta X Magisterska 92
109 Rekrutacja pracowników Zaliczeniowa 4
108 Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa X Magisterska 112
106 Zarządzanie konfliktem Magisterska 116
105 Analiza strategiczna - metoda 5 sił Portera Licencjacka 58
104 Bezpieczeństwo i etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem Licencjacka 48
99 Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie (na przykładzie) Magisterska 92
98 Strategia marketingowa firmy (na przykładzie) Licencjacka 51
92 Skuteczność reklamy internetowej Licencjacka 52
87 Wykorzystanie reklamy w kampaniach społecznych Licencjacka 52
85 Budowa strategii public relations w przedsiębiorstwie Licencjacka 59
84 Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw Licencjacka 59
81 Promocja miasta na przykładzie miasta X Licencjacka 67
63 Etapy przygotowania kampanii promocyjnej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek Zaliczeniowa 17
48 System motywacyjny pracowników (na przykładzie) Magisterska 131
44 Zarządzanie nieruchomościami Licencjacka 66
42 Szkolenie pracowników w świetle prawa Magisterska 78
41 Rola kadry kierowniczej w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie firmy Licencjacka 48
37 Restrukturyzacja przedsiębiorstw Licencjacka 60
16 Rozwój zasobów ludzkich a rozwój przedsiębiorstwa Magisterska 101